Tuesday, May 12, 2009

MAKLUMAT PASCA PSM

Salam Semua

Dengan berakhirnya sessi PSM 2008/2009, saya ingin mengucapkan tahniah kepada kamu semua kerana telah mempersembahkan suatu pembentangan projek yang baik. Rata-rata komen yang saya terima mengatakan bahawa ada improvement yang besar dari segi teknikal dan approach yang telah digunapakai oleh pkdt2 semua.

Walaubagaimanapun terdapat juga kes-kes terpencil yang tidak mengumbirakan.

Ok laa....kebanyakkan kamu semua masih blurr mengenai what to do from here.
Macam ni;

1) Mesyuarat PSM akan diadakan pada 15/5/09 untuk membincang markah kamu semua. Sila lihat blog saya weekend ini (latest by fri night) untuk melihat status kamu samada "LULUS atau "GAGAL" atau "SEM MEI"

2) Bagi yang lulus, anda perlu menghantar 5 hardcopy thesis, binded mengikut format UTM/UPNM pada atau sebelum 30/5/09 1500H. Details kepada penulisan tesis dan penyediaan tesis boleh didapati pada LINK INI <----


5 copy ini adalah final draft yang telah dibuat correction daripada komen2 penilai dan juga penyelia. Agihan 5 hardcopy ini adalah spt berikut

a) 3 copy perlu dihantar kepada pejabat fakulti
b) 1 hardcopy kepada penyelia

Kelewatan menghantar tesis akan menyebabkan markah kamu akan disuspend dlm sistem. Proses membind tesis adalah tanggungjawab anda. Pihak JKM tidak akan terlibat sama sekali..tapi format kena standard laa...


3) Bagi yang "GAGAL" atau "SEM MEI" ...sila berjumpa/menghubungi dengan saya ASAP.

ok kalau masih blur..sila hubungi saya ASAP.

No comments: