Monday, June 16, 2008

Updates

Correction berkenaan dgn booking tajuk PSM

En Saddi
a) EV vehicle - masih kosong
b) Study on NGV vehicle - dah penuh
1) Rozaimi
2) Ashraf

Cik Baizura
a) Hovercraft -Akmal

So far Pkdt Norizam telah submit proposal beliau untuk disemak...saya telah forwardkan kepada P.M Lt Kol (B) Ir Ghani untuk semakan since it is related to his expertise.

Saya mohon bantuan semua Pkdt yang sedang menjalani LI untuk memanjangkan perkara ini kepada rakan2 lain (yang tak pernah buka email atau online) untuk mendaftarkan tajuk masing2. Saya akan cuba untuk faxkan list ini kepada anda semua tetapi minta kerjasama kamu semua untuk feedback kembali kepada saya


Perhatian: P.M Ahmad Fakri telah submitkan kepada saya 4 topik PSM yang baru. Nanti saya akan publishkan disini. Mostly about automotive..

No comments: